-om mig-

 hej Har haft bloggen länge nu !! men ni vet ju ingenting om mig så jag tänkte göra detnu !!
 
jag är 11 år och då går jag ju i 5an
jag bor där var nycklen passar och jag gillar sport t.ex. basket <3<3<3<3<3<3<3<3<3 love it
Jag gillar djur men inte kryp. Har 2 bff elle och linni så yes $$
Har det bra i skolan :P många vänner killar/tjejer 
somsakt i skolan gillar jag ämnet gymmpa och musik matte mäst
Gillar att sjunga så mycke men många säger att jag sjunger fult :( men jag bryr mig inte då 
passar det ej mig och så är det!
 
deta va lita om mig hejgå måste gå en bild under
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ajla

Gullig du va på bilden:)

2013-08-31 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0